سوالات متداول

در زیر سوالات متداول خریداران نوشته شده است .

درگاه پرداخت باز نمیشه برای خرید ، باید چیکار کنم ؟

در صورتی که درگاه پرداخت برای خرید باز نمیشه باید مجددا در ساعتی دیگر تلاش کنید ، اگر باز هم مشکلی بود یا عجله داشتید مبلغ محصول رو به شماره کارت 6037697415965513 به نام حسین جلالیان واریز بفرمایید و از طریق پشتیبانی اعلام کنید تا سفارش تکمیل بشه.

چرا اینقدر قیمت ها پایینه ؟

تفاوت در نحوه فعال سازی و خریداری محصولات هست

چطور میتونم به دیجی سلر اعتماد کنم ؟

وبسایت در بستر سازیتو ساخته شده و اطلاعات سازنده سایت اهراز هویت شده پس هیچگونه مشکلی قابل قبول نیست و منجر به مسدود شدن سایت خواهد شد.

در صورتی که تمایل داشته باشید اسکرین شات های رضایت مشتری برای شما ارسال خواهد شد (فقط تلگرام)

امکان داره که سرویسی که خریدم از بین بره و اکانتم مسدود بشه ؟

به هیچ عنوان ما ریسک مسدود شدن اکانت شما رو نمیکنیم ، پس تمامی روش ها سالم هستند و مشکلی برای اکانت شما به وجود نمیارند .

از کجا بفهمم اکانتی که به من داده شده فقط برای من هست و اکانت هکی یا کرکی یا دست دوم نیست ؟

ما تمامی اکانت هارو با ایمیل شخصی شما درست میکنیم و برخلاف اکانت های هکی شما اجازه تغییر تمامی اطلاعات رو دارید .

محصولی که خریداری کردم به دستم نرسیده ؟

همونطور که گفته شده بعد از خرید محصول باید با پشتیبانی در ارتباط باشید | ورود به بخش پشتیبانی |